minisinannesiii33 benim de bebeğim şu an 1 yaşında ve ben 4 aylık hamileyim 😀😄başta kabullenemedim çalışan bir anneyim bir de nasıl olacak falan filan derken yavaş yavaş alışmaya başladım . Zamanla alışıyorsunuz . 2 oğlum olacak allah sağlıklı ömürler versin ikisine de . Birlikte kardeş kardeş büyüyecekler elbette çok zor zamanlarımız da olacak çok da keyifle geçirdiğimiz günler de olacak eminim. Önce sağlık olsun da gerisi olur gider . Babamın hastalığındaki ilerlemeden dolayı sağlıktan değerli bir şey olmadığını ve bunun bir lütuf olduğunu anladım babamın adını koyacağın bu oğluma da . Size de hayırlı olsun