minisinannesiii33 bir kaç haftadır aynı tedirginlik bende de vardı test yaptım negatif çıktı ama bi güvenemedim 6 aylık oğlum var ve hala adet olmadım diye hepten gergindim bugün ilk defa adet oldum hiç bu kadar sevinmemiştim adet olduğuma 😁😁Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah herşeyde vardır bir hayır 🥰