minisinannesiii33 Yaz14 doğum yaptıktan sonra daha hiç adet görmedim bende bu gece rüyamda gördüm ve hafif göğüs hassasiyetim vardı çok az ama.. test yapayım dedim ve çıktı
Yaz14 minisinannesiii33 gerçekten mi benimde 3. Bebeğimden sonra bir kez hasta oldum sonrada daha olmadım 2 gecedir rüyamda görüyorum tekmeliyor karnımı bende yapicam inşAllah hayırlısı bakalım
Samsai minisinannesiii33 bende daha regl olmadım. Geçenlerde kandan test yaptırdım sezeryan plduğum için riskli. Siz nasıl doğum yapmıştınız? Hayırlı olsun
PurpleTail minisinannesiii33 Regl olmasanız dahi doğumdan sonra hamile kalma ihtimali hep vardır - süt korur diye birsey de yalan yani ☺️ Hayırlı uğurlu olsun birlikte büyürler.
Gokturksmama DamlaTa 😄 öyle yapmak en garantisi sanırım. Prezervatifte korumuyırsa napıcaz yav bilemedim yani
Alya3361 DamlaTa doktorun bi tanesine sormuştum en güvenilir korunma yöntemi nedir diye oda bana aynısını söylemişti ilişkiye girmemek demişti 😃