Tugrafra 4 aylık olduk bugün 15 gün önce oyun halısında durmayı dönencesini bile bıraktı. Sürekli kucakta gezmeye başladı yemek yerken bile sürekli ona bakıp onla konuşalım istiyor. Dün artık sesi kısıldı ağlamaktan ben tuvalete gidip gelene kadar birde çığlık atmayı öğrendi sürekli cırlıyor. Normalde artık emzikle kendi başına uyumaya başlamıştı gündüzleri ama son 1 haftadır oda bitti bi anda gece saatte bir kalkmaya başladı ve gündüz uykularına ağlayarak geçiyor gece uykularında ayakta emZirerek 😂 bu nasıl bişey geçecek mi , bir gün öyle kendi kendine oynayacak mı merak ediyorum 😂