Elin34
Oğlum kolik bi bebekti.
Çok şükür bütün atakları sıçramaları en sınırlarda yaşadık ve hep bir level üstü oldu. Yani hani daha ne olabilirki diorm ve hep bi level atlıorz 😒😅
Valla kızınız 3 yaş sendromu yaşamadıysa çok şanslısınız.
Her çocuk farklı tabi ama bendeki haydut kelimeler kifayetsiz…😅😅🤪