6 yaşında bir kızım var ne sendrom ne atak yaşamadım çocuk kendi kendine büyümüş 😄😄😄 şimdi 3.5 aylık kızım var atak batak kolik molik yeni ogreniyorum acaba hiç okumadan görmeden devammi etseydim öğrenince pusu da bekliyorsun ne zaman 4. Atak gelecek hesaplayip duruyorsun 😄😄😄