Bu günlerdir gururumuzla oynadılar, kahrolduk, mahvolduk diyenlere sesleniyorum; insanlık hali denen birşey var. Ayrıca akıl var mantık var hatalı olduğu belliydi. 2 bin liralık ürünü kim kime 800 liraya verir? Sanki paranızı almışlar, ürün göndermemişler gibi konuşuyorsunuz. Tamam işte iadeler yapıldı, özür çekleri verildi. Kapatın gitsin konuyu 🤦🏻♀️