OncedenGurme yani mantıklı bir yorum, ben de gördüm sipariş vermedim, çünkü 2bin tllik ürünü kimse 800 tlye vermez. Ben de beymen’de çalıştım. Kuponu yanlış tanımlamışlardı, 3000bin tllik ürünü 300 tlye almışlar. Ve bunu müşteri fark edip aradı bizi. Bir hata olmalı diye. Gerçekten ondan sonra kaç kişinin siparişi iptal edildi. Anlık bir hata yüzünden o gün 100 kişiye açıklama yaptım. Müşteriyi de arayıp çok teşekkür ettik, o da diğerleri gibi alıp kullanabilirdi ama bana göre etik bir davranış değil dedi.