Poyrazin_annesii Kendileri de olsa yapardı, kadına çıktı diye sinirlendiler. Hesap sormaları gereken kişi kadın değil ama bu konuda. Sonuçta kadının durumu iyiyse belli olur, vermeselerdi. Bende pandemide çalışmıyorum diye başvurdum, 3 kere yatmış 2 sini farketmedim bile aylar sonra gördüm. Bana da yüklendiler bize 1 kere çıkmadı sana 3 falan. Ee benlik birşey mi var burda