Deletedmom_78 canım durumum iyi demek yani zengin mi vallahi villamnyok kirada oturuyorum hemde kiram 2500 TL olmuş keşke olsada ben fakire veriyorum inanki bebeğim bezi yoktu elhamdülillah çok şükür çıktı bez aldım ha birinin hakini yiyorsam helam zikim olsun bana inşallah çocuklarimdan hayır gormiyim