Leylaa_ Sihirliigne Kuzenim başvurmuştu henüz dönüş olmamış . Bu ne yardımı oluyor çocuklara mi veriliyor ?
Leylaa_ Deletedmom_58 inşallah ihtiyacı olanlara çıkar 🌸 Ne kadar veriliyormuş. Kuzenimin çok ihtiyacı var sıkışmışlar baya inşallah çıkar
BAHAR214747 Olric11 canım bebeğime bez aldım Babybus_ eşim durumum iyi yanı yalan atayım mi bende kiraciyim eğer zati adıma ve eşimin adına vilarlar arabalar olsa vermezdi demi düzgün konuşun Allah razi olsun dedim demi
Atahaninannesipnr Babybus_ bnm de eşim tek calisio ev kira ama benim vicdanım el vermio başvurmaya bu insanlar bu kul hakkı ni nasıl odicek bide bez aldım dio ya 4 tane ben ufak paketten tek tek alıyorum çok üzücü
BAHAR214747 Atahaninannesipnr ben kötü bişey dedim.bende askerî ücretim dedim çok şükür iyi durumum yalan atayım evim arabam varmı dedim ben yani çok şükür çıktı dedim bebeğime bez aldım dedim varmi bunda bı kabahat
Glpyrzcrmik Ben de başvuralı 1 ay olacak neredeyse hala süreç devam ediyor yazıyor. Sizlerin ne kadar sürede sonuçlandı?
Olric11 BAHAR214747 siz yamuk konuşan görmemişsiniz kul hakkına gir sonra düzgün konuş saygısızca birsey yazmadım ben. Kişilik olarak burda kimseye saygısıZca bir şey yazmam ama siz hak edensiniz evet kul hakkı Allah çıkarır bir sene boyunca alıcaksın durumun iyi olduğu halde
BAHAR214747 Deletedmom_58 bak çok şükür evin var benim.o bile yok eşim çalışıyor çok şükür durumum iyi yanı aç değilim açıkta değilim
Deletedmom_58 BAHAR214747 cok şükür durumum iyi sigortam da var diyince bu şekilde tepkiler almanız normal 🤷♀️
Dbe1506 BAHAR214747 işte bu destekte durumu SİZİN GİBİ İYİ OLMAYANLARA veriliyor ya hani bu yüzden laf işitiyorsunuz madem durumunuz iyi neden başvurdunuz hadi başvurdunuz çıktı neden burda göze sokar gibi yazıyorsunuz
BAHAR214747 Deletedmom_58 ama iyi aç değilim anlatmak istediğim buu yani övünmek değilmi yanlış anlaşılmış
BAHAR214747 Dbe1506 vallahi o kadar ihtiyacım varki 2 tane yetim bı kaynana boşanmış bı görümce bunun için durumum iyi dedim şimdi sen söyle çıktı çok şükür bebeğime bez aldım
Dbe1506 BAHAR214747 tamam o zaman ona göre yazın ki millet yanlış anlamasın durumum iyi deyip başvuru yapıp hak düşdüyse ihtiyacı olanlar tabi laf söyler size