Hulyaannee oğlum 18 aylık her dişten önce kusma ishal ve ateş yaşıyoruz malesef. Şu anda ateşli 8. Dis gelecek ins. Doktorumuz dediği osanit dis topu, tetagil dis granülü ver soğuk salatalık dis kasiyicilari ver ama mutlaka dis huysuzlugu varken hafta 2 kez yoğurduna ya da yemeğine çiğ sarımsak koy. Çiğ olması çok önemli antibiyotik özelliği ile kolay çıkmasına yardımcı olur dedi. Birde ilk dişten itibaren dis fırçalıyoruz biz o da rahatlatıyor .