alparslan_ve_annesi Elibes 18 mi diğer bebeler 4. Ayda çıkarıyor 18 normalmi garip geldi daha 2.5 ayligiz daha bakalım bizi ne bekliyor
Sumeyyealir Hulyaannee benşm bebeğim 8 ay 21 günlük alttan 2 tane payladı ve sürekli ağlıyor hiçbir şeyden memenun değil sinirli yatarken ayaklarını yere hızlıca vuruyor poposunu yere vuruyor istediğini yapmadığınızda almak istediğini vermediğimizde çığlık çığlığa ağlıyor sürekli ama bu durum 3 gündür böyle Allahım düzelir mi tecrübeli anneler
Fa_tos1453 Yigidoannesii Teşekkür ederim. Sağlık ocağı doktoru yazmıştı bize de. Profesör doktora gidiyorduk kontrole o da hastalandığında diğer yazdığı ilaçlar dışında calpol var deyince kullanmayın demedi. Caljel aldık biz de bu gün.
Elisaninannesi35 MinnakPanda nasıl oldu bilmiyorum lakin el ayak hastalığı dediler , ağzında su dolu baloncuklar var dendi ve ilaçlara başladık , çok şükür ki bugün daha iyi lakin inanılmaz derecede bı salya artisimizda var ….
ddm-tekin MinnakPanda işte biz 😂😂 artık ailelerimiz gülüyor 4. Aydan beri diş diş diyorsunuz ne diş var ne bir şey diye 😂😂
Sumeyyealir Yldz4747 huy mu edinmiş oluyorlar yani bu şekilde çok agrasif bir bebek başka bebeklere bakıyorum çok sakin bizimki de böyle inşallah düzelir
Yldz4747 Sumeyyealir bizim de öyle bişey verme kıyameti koparıyor. Elinden bişey aldığın da yani hep böyle olmaz inşallah
Aysegulkrsd Hulyaannee diş kasıyocıları dolaba koyabılırsınız ben bazen salatalık havuc verıyorum rahatlatıyor basında duruyorum tabı sogan suyu sürdum bı ara 9 aylık bu arada bebegım iyi gelıyor diş jeli kullanmayın sakın
Kanatsizmelegim AlinaSaree hayırlısı olur inşallah önemli olanda sakin bir diş çıkarma süreci yaşayip atlatırlar inşallah