Hulyaannee kızım 6ay 2günlükken 2gün arayla 2 diş çıkardı. Şuan 11 aylık 8tane dişimiz var ve azı dişleri kabarık bakalım ne zaman çıkçak ara ara onlarda ağrı yapmaya başladı. Bizim diş çıkarma fazlasıyla sancılı geçiyor her bebek bir geçirmiyor kimi hiç anlamadığını anlatıyor fakat gerçektende zorlanıyoruz biz. Kızımı Tetagil osanit rahatlatıyor fakat bazen onlarda rahatlatmıyor, soğan soğuk karpuz kabuğu, karanfil, buz kompreksi hepsini denedim gündüzleri bi nebze iyi ama geceleri çok sık ağrı oluyordu ve uyumuyor uyutmuyor sürekli ağlıyor geceleri pek işe yaramıyor kısacası. Doktorumuz dencol jel önerdi 6saat etkisi sürüyor. Fazla rahatsızlanınca jel sürüyorum iyi geliyor. Diğerlerini denedikten sonra işe yaramadığını görürsen tavsiye ederim jel sayesinde geceleri rahat uyuyor