kurabiyem28 hiç benlik bir durum değil.Uykuyu çok seviyorum bebeğim o saatler uyansa cinnet geçiririm sanırım😂
Benim bebeğim de 5 ay 6 günlük 6.50 de uyandı ama sessizce yatağında oynuyordu şimdi uyku moduna geçti bi uyusun bende kafayı vurup uyuyacam 🤪
Zaten kendi evimizde son günümüz kaynanamlara gidecez orada millet uyanınca sende uyanmak zorunda kalıyorsun. Sabahın köründe kaynanam odamıza girip bebeği sevmeye çalışıyor beni de bebeğimi de uyandırıyor sonra da sen uyu diyor. Belki de kadın bıraksa bebeğim 10 a kadar uyuyacak ama yok özledim diyor. Evli insanlar için hayattaki en güzel şey çekirdek aile olarak yaşamak kayınpeder kayınvalide ne kadar iyi olursa olsun 🤦🏼♀️