Taner91_zemine banyo saatini 19.00 19.30 arasına çektim. Memede uyuduğu için o bana kolaylık sağlıyordu. Ama çok uykusu olduğunda memeyi de görmüyordu. Çığlık çığlığa o ağlıyor ben ağlıyordum. Evi geziyoruz. Eşim varsa eşim gezdiriyor. Sakinleşmesi için. Her yer karanlık bu arada. ( yazın bu zor tabii. Karatma perdesi almadım gündüz için demek lazım karanlık istiyor olabilirler.). Sakinleşince emzirip yatırıyordum. Sürekli aynı ilahiyi söyledim. Sessiz bir tonla gece olduğunu bilsin diye. Sadece gece lambası yanıyor. Rutini banyo gezme ilahi olmuştu. Hâlâ direndiği oluyor. Ama ben daha sakinim. Daha kolay zaman geçiyor. Önceden asla sakin kalamıyordum. Bu da kızıma yansıyordu. Kararla o saati ayarladım. Kayınvalidem vardı. Gündüzleri salonda bizle yatardı. TV sesi açık biz konuşuyoruz. Uyarana çok maruz kalıyordu. Karışan çok oluyordu. En son odama çekildim. Gündüz uykusu için her yolu denedim ama başaramadım.