kurabiyem28 hayırlı cumalar olsun cnm benim, kızım ilk defa aksam 10 da yatı, sadece 2 kere kalktı daha uyanmadı , ortanca oğlum, ve büyük oğlum uyanık onlarda akılı duruyo miniklerim . Ama benim kafam çatlıyo ,ağrı kesici kullandım gece , sabah yine başladı…