GizemYe bir de tahin helvası yiyip yatmak, incir uyutması yapmak süt yapıyor diyorlar. Ama bence en sevdiğin yemeği ve tatlıyı yedikten sonra güzel stressiz bir uyku çekmek dünyanın en güzel sütünü getirecektir emin ol. Kafandan sil o düşünceleri. Bebeğini düşün. Allahım bize de inşallah 2 yaşında kadar emzirmeyi nasip eder. Biz de 4 aylığız. Kilo alımı azaldığı için günde bir kere mama verin dedi doktor. Ama bizimki mamanın tadını aldığı an öğürüyor. Biz de çaresiziz biraz. Sadece anne sütü istiyor. Ben de psikolojik olarak o düşünceleri silmeye çalışıyorum. Regl döngüm başladı. Bir de covid atlattım. Sütüm çok etkilendi. Ama doktor çok kızdı. Her anne bebeğinin ihtiyacı kadar süt üretir. Su iç dinlen ve huzurlu ol. Bak gör dedi. Şimdilerde onu düşünüyorum. Süt düşüncesi kafama girdiğinde dikkatimi dağıtacak şeyler yapıyorum hemen. Kimseyi takmamaya çalış. Hep moralin yüksek olsun. Bir kaç ay daha dayanırsak bence başarırız. Ek gıdaya geçince çok rahatlayacağız zaten.