Kızlar motilium’u bir süredir duyuyorum. Ama kullanmaya cesaret edememiştim. Bebeğime her hangi bir yan etkisi olur mu yada ilaçla süt artırmak ne kadar doğru gelip gittim sürekli. Doğal yöntemler ile ( Rezene, dereotu, kompostolar vs vs ) sütümü artırmaya çalıştım ama nafile 🤷🏻♀️
Biberonla mama vermek zorunda kaldıkça memeyi unutacak diye korkuyorum 😐
İlacı kullanan, sütünde artış gören anneler yazabilir mi?
Yan etkisini gördünüz mü?
Şimdiden teşekkürler 💐