Berenikomm çocuk yapmaya karar verdiyseniz hayatınızdan 3 seneyi yaşamamış saymalısınız bence. Size muhtaç bir bebek var. Bende iki tane var. İkisinede aynı şekilde davrandım. İkiside çok farklı iki bebek. Uyku konusunda uyuturken sessiz karanlık oda, uyuduktan sonrada ses yapmaktan çekinmedim ama az gürültülü. Uykularımız çok güzel. Biz bebekler uyuyarak büyüsün diye uyutmuyor muyuz? Kaliteli uyku karanlıkta olur ve büyüme hormonu salgılanır. Ben önemli olanın aylarına göre uyku aralığı olması gerektiğini düşünüyorum. Sabah 8 de uyandı ilk uykusu 3 saat sonraysa saatinde yatırdım çok kolay oldu ve derin uykuya dalınca ışık olsa bile uyuyor.