Berenikomm bu çok değişken bir durum bizde. Mesela evde kızımla gündüz tek başımaysam ve hiç bir ses yoksa uyurken, ayak sesime bile uyanır. Ama yanıbaşında müzik sesi vs varsa, ya da zaten muhabbet edilen bir ev ortamında uyumuşsa uyanmaz. Yani aslında demek istediğim ani bir ses onu uyandırıyor. Uykuya nasıl geçtiyse o ortam devam ettiği sürece uyur. Ama gece uykusunda kesinlikle sessizlik ve karanlık ister. Ya dw öyle alıştırdık bilemiyorum. Geceleri acıkmadığı sürece de uyanmaz. Kapı sesi, ayak sesi falan da etkilemez gece, sanırım uykusu gece ağır. (3aylık henüz)
Bu uyku konusu bi garip gerçekten.