Arkadaşlar çocuktan çocuğa değişiyor sanırım biz hipp aldık kızım hiç sevmedi ağzına bıle dolamadık aldığını da geri çıkarsın hiç emmek istemedi daha sonra onu yarım bırakıp aptamıl aldık onu çok severek içti birazda bebegın sevmesine bağlı sanırım hipp ne kadar iyi olsa da emmedikten almadıktan sonra hiçbir anlamı olmuyor bende gün de bir defa falan veriyorum ama normal de de gazlı bir çocuk zaten kızım ekstra bır zorluk yasamadık memnunuz ama dediğiniz gibi humana yıda öneriyorlar zorlanırsak aptamılde humana denemeye düşünüyorum