Selenay her mama her bebeğe iyi gelecek diye bir şey yok. Sizin bebeğinize gaz yapan bir mama diğer bebeklere de gaz yapacak değil. Doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz, aylardır da yenisini hiç öyle bir şey yaşamadım. Rezalet diye başlık atmanız da hoş olmamış. İçinden böcek vs bir şey çıkar rezalet dersiniz anlarım ama gaz yapıyor diye böyle demeniz olmamış. Kullanan anneler var yazık. Değiştirirsiniz, gaz için özel mamalar combiotic ve conformil gibi ondan alırsınız