Mamadusbaby aldım. Zaten solomomla aynıymış burda bi postta yazılmıştı. 2,5 aylıkken kullanmaya başladım kızım neredeyse 10 aylık olucak hala kanguru kullanıyorum çünkü başka türlü uyumuyor. Bel desteği de var. Memnunum. Zaten bebek arabasında durmadığı için her yere kanguruyla gidiyorum.