Tugcerdl 39 günlükken yaptırdık sünnetini. Lazerle değil eski usul uygulandı dikişli. Oğlum sünnet esnasında uyudu hiçbirşey hissetmedi. Operasyon 15 dakka sürdü zaten. İlk 3 gün kağıt bardak kapattık ve 3 gün banyo yaptırmadık. Doktorumuz aloeveralı bir krem verdi mayonez sıkar gibi onu sıktık pipisinin üzerine. 3. Günden sonra banyo yaptırmaya başladık dikişler zamanla eridi. Kremi 1 aya yakın kullandık. Ben İzmirde bir sünnet kliniğinde yaptırdım çok memnun kaldım bir kere bile ağlamadı hiç canı yanmadı. İğne vurmadan önce iğne girecek yerlere uyuşturan kremlerden sürdüler iğneyi bile hissetmedi. İlk 24 saat acı yaşamaması için bir iğne daha vurmuştu doktorumuz o yüzden hiç ilaç vermedik, hiç acı çekmedi. Birde en önemlisi pipisi yapışmasın diye günde bir kere ileri geri hareket ettirdik pipisini.