Tugcerdl Ben chicco go kanguru kullanıyorum. Bebeğim 1 aylıkken kullanmaya başladım, şimdi 3 aylık oldu. Çok pratık, bebeğim onu çok sevdi içinde hemen uyuyor, kullanımı çok kolay, ama maalesef biraz uzun süre kullanınca ağırlık yapıyor:( birde bu sıcaklarda çookkk terletiyor. Ama markete ve yakın yerlere gitmek için çok kurtarıcı