Minipekka slnkrglu nereye atandiniz acaba ve kaç puanla kusura bakmayın bir arkadaşım çok istiyor onun için soruyorum
Civciv222 Sarelinagis ya cidden mi önlisans paramedik mezunuyum tekrar üni okumak için nasıl başvurmalıyım ki
bluem on lisans icin bende basvurmayi dusunuyorum ama muhasebe bolumum duz memur alimi oluyormu 2 yillikda biliyormusunuz
Sarelinagis Civciv222 İnternetten bakın süre doldumu bilmiyorum temmuz ayında aofler hep ilan vermişti
Baloglum4 Bende 3 yasinda oğlum var ve yeni hamileyim bu sekilde çalışmaya çalışıyorum 😬🤭 adalet bitirdim duz bolumlerde olursa cok güzel olur inşallah bakalim hepimiz için de hakkimizda ne hayirlisiysa o olsun 🤲🥰
Aycan1419 ZeynepinAnnesiiiii bende başvurdum ataması coook az olan bi bolumjm var ama bölümün ders hocası filan olabilirsem ne alaaa ah cahillik işte zamanında hiç düşünmemiştim ataması nasıl olur diye bnce şu 2 ay ski tutarsak olur beni temelim var gerisi boş baya hazırlanmam lazım ve 2 bebeliyim ben🤦♀️ biri 3 yasinda biri 4 aylik
Evimizinnesesi Civciv222 oluyor cnm bi üni den mezunsan açıköğretime ikinci üniv olarak sınavsız başvuru yapabiliyorsun açıköğretim ikinci üni kayıt zamanı
ZmrNsa09 slnkrglu tebrik ediyorm öncelikle sizi bölümünüz neydi acaba nereye atandiniz merak ettim..bende 2016 kpss ile atandim memurum suan darisi tüm isteyenlerin basina
slnkrglu ZmrNsa09 Teşekkür ederim, tıbbi sekreterlik mezunuyum. Bursa’ya atandım , bursalıyım. Memleketime atanmak nasip oldu. ☺️ Siz ne mezunusunuz, nerede görev yapıyorsunuz?
ZmrNsa09 ZeynepinAnnesiiiii yaa bende 2016 kpss ile atandim 85 puanla..suan nüfus memuruyum keske sizde nüfusa basvuru yapsaydiniz atanirdiniz o puanla diye düşünüyorum
ZmrNsa09 slnkrglu aydinliyim istanbula atandim bankacilik ve sigortacilik mezunuyum ama simdi memleketime tayinim cikti aydina geri gidiyorm😊