Sarelinagis İnşallah 🤗 Atandığım yıl bölüm puanı 77ye kadar düşmüştü. Sonraki atamalara hiç bakmadım. Şu an ne durumda bilmiyorum ama umarım atanırsınız.🤗 Bu arada madem ki meslektaşız size önerim olacak. Atandığınızda mutlaka dgsye girip lisansa tamamlayın maaş farkı alıyorsunuz. Lisans-önlisans arasındaki fark. Ben hem lisansa tamamlıyorum hem de sosyal hizmet okuyorum. Bittiğinde unvan değişikliği sınavına giricem. Tıbbi sekreterlik iş ortamında beni mutlu etmiyor açıkçası. Branş değiştirmek istiyorum. Umarım siz mutlu olursunuz. Başarılar. 🥰