Anne bebek okulundan aldım ben de fiyatları biraz daha yüksek bence ama kadının ¾ üniversite sertifikası diploması var bir de eğitim almasanız de videoları çok güzel ciddiyetsiz değil tavşan uykusundan arkadaşım aldı kadın 20 tane ses kaydı göndermiş gerisi sizde demiş 3 gün ilgileniyor çok ağladı bebeği arkadaşımın , Nurdem hanım eğitim bitince de çok güzel ilgilendi bizimle sağolsun yolu açık olsun çok dua ediyorum