MeteYmen_Annesi canım öncelikle Allah yardımcın olsun. Ama İnan bana sana yardımcı olacak kişi yine sensin. Bak ben 1500 TL verdim ve 3.gün paranın canı cehenneme diyip eğitimi bıraktım. Çünkü deli gibi uykusu gelen ve sırtına iki kere pış pış yapsam dalıp uyuyacak olan bebeğimi yalnızca 1 defa 1,5 saat boyunca ağlattım evet 1,5 saatin sonunda ağlaya ağlaya uykuya daldı ama 5 dakika sonra sıçrayıp çığlık atarak uyandı uykusundan defalarca. O gün dedim ki çocuğumdan kıymetli değil. 3 gün boyunca çocuğa neyi verirsen onu kapıyor çocuk zaten. Sallarsan sallanarak uyur kucakta gezdirirsen 3 gün kucakta uyur vs. Bunlar işte ağlarsa müdahale etme kendi kendine uyusun diyorlar. 3 gün sonunda çocuk bunu öğreniyor ne yazık ki. Yaptıkları bir şey yok yAni. Uyku eğitimiyle ilgili bir kitapta bu eğitimlerin sonunda çocuğun kazandığı aslında öğrenilmiş çaresizlik diye bir yazı okumuştum ve çok doğruymuş. O yüzden ne yaparsanız yapın ama çocuğunuza bunu yapmayın. Yapabilen anneler varsa onlara da saygı duyuyorum tabii ki büyük bir sabır ve güç gerektiriyor. Ama en azından ben çocuğumu ağlatmayı göze alamadım