Benim de bebeğim emmiyor lansinoh çiftli pompa kullanıyorum. 1 aydır aparatlari hemen eskiyor yeniledim. Her seferinde farklı miktar süt geliyor. Anlamadım gitti kiwi marka da var evde. Onun da çekim gücü aynı fakat o biraz acıtıyor. Kaç saatte bir sağım yapıyorsunuz ? Umarım benim minikte bir gün emer 🤲