turuncuelma Denizzzzzyldz ya çok üzüldüm gerçekten hem bebeğinize hemde düşük yapmış olmanıza, çok çok geçmiş olsun 🙏
Denizzzzzyldz turuncuelma teşekkür ederim. Sırf 1-2 yıl zorda olsa süt sağarım diye hastahane tipi satın aldım. 6 ay kısmet oldu
Nurselihiranur mervebsrn evet çok memnundum 2 sefer kesildi sütüm onunla sağa sağa geldi güzel anılarım var kendisiyle🥰 çokta güçlü kademeleri falan var
Oguzhanberraselina Bende elektrikli süt sağım makinesi aldım ama gerek kalmadı satıyorum bugün dolap uygulamasina koydum isteyen varsa ulasabilir
Umaysss Meryemhk ben kiwinin almiştim BİM’den çok güzel iş görüyor ama yedek parça problemi var uzun süre kullanımdan sonra valfi değiştirmek gerekiyor ama yedek valf satışı yok
zekiyecicekk Meryemhk Fiyat performans olarak baby plus aldım yorumlara güverenek berbat çıktı hiç düzgün sağım yapamadım gittim 2. Kez lansinoh aldım keske e baştan onu alsaymışım dedim