turuncuelma Denizzzzzyldz benim bebeğimdr emmiyor sağıp veriyorum. Ne zamana kadar sağım yaptınız ve göğüsleriniz zarar görmedi mi
Denizzzzzyldz turuncuelma 6 ay yaptım. Ondan sonra hamile kaldığımı öğrendim. Süt azalınca sağmayı bıraktım. Daha sonra 1 ay sonra düşük yaptım. Olan çocuğun sütüne oldu yani
kelebek_17 Meryemhk lansinoh elektrikli den memnunum. ama ne kadar sağsam da sağdığım göğsümden bebeğim yine süt getiriyor. sadece sağım yapacaksanız, bebeğiniz emmeyecekse hastane tipi bakın bence.
_suada42 Bende var satıyorum kızım meme red etdı sudumde olmadı 1 kere kullandım.650 TL aldım 350 verıyorum
Gizemlim GebeHanim 200 e satiyorum canim kutulu garantili evimde fazlalik olmasin diye fiyati cok uygun tutuyorum
BirPatiSever Meryemhk 3 farklı marka kullandım 3ünden de adamakıllı sağlamadık. Biri ebebekin markası, biri lansinoh diğerini hatırlayamadım. Sütünüz fazlaysa her makine sağar diye düşünüyorum. Benim sütüm başlarda azdı.
Dry58 Benim de bebegim yoğun bakimda 5 gundur wee marka aldim memnunum ama tek sorun süt silikonun altina süt kaciyor
Yusufunannesi97 Deletedmom_1 sadece akan sutu toplamakla kalmiyor degil mi? Ayni zamanda arkadaki sutu de vakumluyor mu?
sese3209 Yusufunannesi97 Bende işe yaramadı bu şekilde maalesef. Sanırım sütü şakır şakır gelenlerde o şekilde olabilir
Yusufunannesi97 Elip sadece akan sutu topluyor diye kimisi sizce oyle mi yoksa daha fazlasi mi mochi sizce?
Elip Yusufunannesi97 Elektrikli pompayla denemiş biri olarak kesinlikle mochi diyorum. Hemde kullandığım pompa medela swing. Fiyatı 4500 küsur. İkiside aynı miktarda süt sağdı bende.Mochi diğerine göre hem daha uygun hemde uğraştırıcı değil.”Benim sütüm fazla geliyor belki ondan memnunum” diyemiyorum. Ablamın bana göre daha az sütü geliyor ama oda aynı şekilde elektrikliye göre daha memnun mochiden.