Rabiaugur yyesilintonu özlediğim çok şey var mesela deliksiz bi gece uyumayı eski gögüslerimi eşimle romantik ve seksi gecelerimizi tatil yapmayı ani gelişen planla biyerlere gitmeyi ama hepsi bi yana kızım bi yana yüzümr bakıpta güldüğünde hepsini unutuyorum
Eskayaes yyesilintonu off hangisini yazsam acaba istediğin saatte yatıp kalkmayı TV izlemeyi ne kadar basit şeyler halbuki ama iste
benjaminannesi yyesilintonu benim yapacak hiç bir şeyim yoktu ki zaten ne annem yanımda ne babam ne kardeşim hoş kopuk bir aileyiz kv kperimi hiç sevmem hep sorunlarımız var küçükte değil büyük eşimi doldururlar hep görümcemde aynı şekilde öyle evdeydim uyu uyan annemle konuş eşin gelsin yemeği kur uyu 😔 evladım oldu arkadaşım oldu hamd olsun rabbim isteyen e olmayana versin inşallah 🙏
Moniza yyesilintonu esimle uzuuun uzun sohbet edebilmeyi (oglum hep agliyor uyumuyor yemek bile yiyemiyiruz beraber)
Aryakus28 yyesilintonu 1 uyumayı 2 tuvalette saatlerce oturmak 3 duşta sorunsuz durmak 4 yemek yemek 5 dilediğim kadar gezmek başı boş 6tv izlemek karşısında uyumak 7 sarhoş olmak 8 süslenmek 9 işe gitmek
Derinnn0 yyesilintonu deliksiz uyumayı, evin işini keyiften yapmayıp yayildigim zamanları, dışarıda veya misafirlikte rahatça oturmayı 😍 ama en çok uyku , pandalar gibi yuvarlanmak 😂
Gryffindor yyesilintonu Özlediğim şey bir aktivite değil de dümdüz ve çizik dahi olmayan karnımı özledim 😃
Eslemdemr0308 Yatağımı özledim eşimle beraber uyumayı istediğim saatte yatıp istediğim saate kalkmayı 😞 bebek odasında yatıyorum yatak odasına beşik sığmadığı için bebeğin odasına kendime göre küçük bir koltuk aldım bebeğin yanında yatıyorum mecbur 🥺
Bensum Sunay10 Benimkilerde 1.5 yaş ve 3 yaş en hareketli dönemlerindeler. Dün gittik dişçiye ama yaptıramadan döndüm. 1 an bile durmadılar yerinde. Merkezde de yaşamıyorum bi dünya yol gittik geldik 😣
Ghunsunshine Yer yatağından bıktım ama o bile gözüme batmıyor sessizlik ve film izlemeyi en çokta sinemada birde kafamız esince heryere Seyehat etmeyi tatil yapmayı 🙏 biliyorum ki rabbim o günlere tekrardan dönmeyi Nasib etcek🤲 Allah herkesin kalbindekini ol deyip ol dursun inşaAllah🤲❤️
Umaysss yyesilintonu göbeksiz halimi ve akşam istediğim saatte yatıp sabah istediğim saatte kalkmayı 🥲
Yavrusuu yyesilintonu istediğim an süslenip puslenip clube gidip sabahlara kadar cistak cistak kopmayı 😄
Yagmur-Cansu22 yyesilintonu herşeyi özlüyoruz tabi ama, Rabbim onun varlığını özletmesin. Gerisi yavaş yavaş yine olur 🐥💛
Humeyrasmsk Gece dışarı çıkmayı, sabahları o güzel uykuya devam etmeyi, kendi başıma keyif yapmayı özledimmm
Melikegencall1 yyesilintonu eski vücudumu özledim. 53 kiloydum 87 ile doğuma gittim 3 ay oldu doğum yapalı 77 kiloyumm uykuyu özledim özgürlüğü özledim sorumluluklar arttı Çünki öğlen istediğim saatte kalkmayı özledim çalıştığım dönemlerde küfrederek gittiğim işimi bile çok özledim
Zeypie Melikegencall1 iç sesim sensin😄52yle hamile kaldım. Sonra 76yla doğum yaptım. Neyse allah büyük bakıcaz bakalım
Pingca yyesilintonu neyi özlemedinki diye sor 😂 en çok kocamla tatile gitmeyi akşamları uzanıp film izlemeyi ve arkadaşlarla akşam balkon sohpetlerini özledim