meg2022 yyesilintonu kendime vakit ayırmayı, eşimle kafamız esip ertesi gün gittiğimiz tatilleri, akşama kadar yatıcam diyip yatakta keyif yaptığım günleri, dk hesabı yapmadan banyo yaptığım günleri, istediğim vakit yürüyüşe çıktığım vakitleri.. daha sayarım da hepsi mazide kaldı kendimi daha fazla üzmiyim 🥲
oznurabd Uyumayı, her gün duş almayı, bakım yapmayı ,eşim ile film izlemeyi, gece dışarı çıkıp gezmeyi, sarhoş olmayı, detaylı temizlik yapmayı, her çeşit yemek yapmayı, işe gitmeyi ayyy ne kadar da çok şey varmış sayınca anladım 😂
Alparslan_annsi Betibethyy ahahahaha yalan mı ama allah için b öarsıya cıksam koca b3bek çantasıyla cıkıyorum
lalbg Bensum şu an benim de yok ve ben de dişçiye gitmek zorundayım aslında. Annemler ve büyük ablam memlekette, küçük ablam zaten çalışıyo, kayınvalidem uzakta, eşim anca haftasonu evde.. öyle kırık dişle takılıyorum😊
banuege yyesilintonu gece deliksiz uyumayı. Sabah istedigim gibi uyanmayı. 8.30 kahve keyfimi. Bir anda evden çıkmayı. Eşimle sarılıp dizi film izlemeyi özledim. Arkadaşlarımla dışarda vakit geçirmeyi özledim. Ama oğlumun gülüşü hepsine bedel ❤️
Gamze0707 yyesilintonu uyku , dus , temizlik , uzanip aburcuburla birlikte tv keyfi , 3 otobus degistirip ailemi gormek , kuafore gitmek …. herseyi yada
Cirkin yyesilintonu herşeyi. Özgürlüğümü istediğim zaman istediğim gibi hareket edebilmeyi. İstediğim riski alabilmeyi cesur olabilmeyi. Bu cehenneme tasınmadan önceki kutu kadar evimi ve oradaki huzuru. Daha sayamayacağım bir sürü şeyi..en çok da kendimi özledim.
ippekbocegi Cirkin beni anlatmışsınız. Kendimi özledim ben de evet. Bir şehirde , yalnız başına sorumluluklar ağır geliyor yoruyor beni. Mutluyum ama sıkıldım
ebozbey yyesilintonu ben eşimle beraber dışarıda gezmeyiii ne bilim her hafta sonu clube giderdik onu özledim şimdi. Hamilelik 9 ay bide kızım 10 aylık uzun zamandır bunu yapmayı çok özledim😭
Linlin1511 uyumayı özledim. zaten vardiyalı çalışıyordum uykuya hasrettim, artık daha da hasretim. şöyle deliksiz uyumayı özledim. hani gece bir uyanırsınız bakarsınız saat gecenin üçüdür, amaan daha sabaha çok var deyip kendinizi devirip yatarsınız ya, işte onu çok özledim. evde temizlik yapıp ohh mis gibi oldu diyip sevinip o yorgunlukla tv karşısında keyif yapmayı özledim. eşimle cips kola partisi yapıp gecenin körüne kadar film izlemeyi özledim. kuaföre gitmeyi özledim. kaç aydır kaş aldırmaya, ağdaya gidemiyorum bile🙄 şarkı söyleye söyleye banyo yapmayı, keselenip mis gibi sabun kokusuyla banyodan çıkmayı özledim. şimdi beş dakikada duş alıp çıkıyorum. bazen ona bile vaktim olmuyor. saçlarım yağlanıyor girip duş almak ne haddime, saçım kısa diye hemen saçımı yıkayıp kurutuyorum. hayatı hızlandırılmış tur yaşıyoruz resmen vitesi takmışız beşe gidiyoruz. tek derdimin öff şu ütüleri de bi yapamadım dediğim günler bile dertsizmişim aslında. hepimiz her şeyi çok özlüyoruz;ama evlat da bambaşka bir şey. 8 aydır uykuyu unuttum ama çok çok seviyorum. Allah sağlık versin tüm evlatlara.
Melekhnm Walla insan özlüyor ama bunları söylemek yazmak bile oğluma haksızlıklık diue yazmıyorum ne bilim kendimi kötü anne gibi hissediyorum yoksa herseye değer çünkü evlatlarımız şu an evet insan eski hayatını özlemiyor değil ama ben evlat hasreti çektim 4 sene sonea oldu o rahatlık da da kafam da çocuğum olacak mı stresi wardı yani onlarsız da olmuyyr bi kaç sene sonra eski hayatımız olacak elbette
AngelMotherr yyesilintonu rahat rahat uyumak kesintisiz . Hamile kalmadan önce eşimle hersey okadr güzel geçiyordu ki romantiklik vs. Olsun şimdi o bir kanepe de ben bir kanepede geçen konuştuk geçen sene hersey çok güzeldi o günleri özledim dedim 😪 Aslında bunlar tekrar yapılabilir de biraz fazla yoruluyoruz sanırım tatile ihtiyacımız var ama oğlum asla bırakmam seneye inşallah
tavsaninannesi yyesilintonu eşimle tv izlemeyi gece çıkıp bi araba turu atmayı plansız gezmeleri rahat duş almayı bi de sabah uykusunu 🤣