defnes32 lalbg evet bende korkmaza imzamı atarm kefilim annem 15 yılı aşkındır kullanıyor gayet memnun
Vldnbrra defnes32 Korkmaz aldım bende teyzem 20 sene oldu kullanıyor Çelik tencerelerini çok memnun diye ama benim daha 2. Senede çeliklerim renk değiştirdi mecbur olduğum için 4 senedir kullanıyorum granit tencerelerim kullanılmaz hale geldi içi dışı soyuldu attım emsal granit aldım ondan çok memnunum 2 senedir
Yummyyummy Granitleri 1 senede çizildi sadece tahta kaşık kullanıp dikkat etmeme rağmen,tost makinesi bozuldu,çaycının üst cam demliği çatladı daha sayayım mı 😁çok çok pişmanım sadece yemek takımımda sıkıntı yok o da misafir gelince çıktığı için sanırım 😏
Belis-mom defnes32 güya diamond serisi çizilmez vs diye tanıttılar bir haftada çizildi ve tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi aldım , kayınvalidem çelik setini hedoye etmişti o fena değil ama asla teflon vs çelik harici kulanmam da onermem de alacaksanız korkmazi düşünün daha iyi diye duydum
defnes32 Belis-mom evet kesinlikle korkmaza bende kefilim şuan aklımda karaca gitti 3 kaldi korkmaz taç schafer granitte
Yigitmiray38 defnes32 Bende sana emsan alma derim hiç kalitesi yok zaten ikisi de aynı firmanın ürünü
luluuu defnes32 3 kere tam 3 kere tencere seti mi değiştirdim. Üstelik 3.de farklı ürün gönderimi yaptılar o da aynı şekilde granitleri çizildi soyuldu. Tost makinesi bozuldu,tabaklarımin kenarı Gold alırken asla doyulmaz makineye atabilirsiniz dedi çoğu silindi. Çaydanlık deseniz ne yaparsam yapayim temizlenmiyor parlamiyor. Cezveleri bir degisik. Bir tek nevresimlerinden memnunum. Ama annemin yıllardır kullandığı karaca tencerelerivar ve hala ilk günkü gibi yeni. Ona aldanarak karacadan almıştım çoğu şeyimi ama pişman oldum. Ne varsa eskilerde var
gozdeteacher defnes32 4 senedir granit tencere tava setini ve günlük olarak çatal kaşık bıçak setini kullanıyorum. Hiçbir sıkıntı yaşadım. Bulaşık makinesine de atıyorum. Tencere tavada tek çizik yok, çatal kaşıkta hiç pas lekesi yok. Schafer’ın da günlük kullanıma ekstra olarak çatal kaşık setini almıştım ama birkaç yıl içinde paslanma oldu Karaca’nınkilerle aynı sıklıkta kullanmama rağmen.
Fatma69 defnes32 daha onceden bi post acmistim tencere de hangi marka diye cogu kisi karacadan sikayet etmisti cok kotu sakin alma diye o sirada da indirim vardi okadar kisi alma yazinca almadim
Gokturksmama defnes32 Granitler çok güzel. Diğer türlü tefalden şaşma derim bende 2 markadan da var çünkü. Karaca tekstil ürünlerinde daha başarılı. Çatal bıçağım, yemek, kahvaltı takımım falan hep Karaca hiç bir sorun yaşamadım 3 yıllık evliyim. Ama teflon tencerelerini sevemedim. Tefalin daha iyi. Granitinde ise hiç sorun yok çok iyi.
gozdeteacher defnes32 Kullanımla da alakalı olabilir. Annemle teyzemin de granit setleri Karaca, onlarda da tek çizik yokmuş az önce merak edip yine sordum. Sonuç olarak memnunuz yani 😊
Elifkskl defnes32 yemek takımlarım hep Karaca paslanma olmadı makinada yıkamama rağmen çiziği bile yok ben çok memnunum