defnes32 3 kere tam 3 kere tencere seti mi değiştirdim. Üstelik 3.de farklı ürün gönderimi yaptılar o da aynı şekilde granitleri çizildi soyuldu. Tost makinesi bozuldu,tabaklarımin kenarı Gold alırken asla doyulmaz makineye atabilirsiniz dedi çoğu silindi. Çaydanlık deseniz ne yaparsam yapayim temizlenmiyor parlamiyor. Cezveleri bir degisik. Bir tek nevresimlerinden memnunum. Ama annemin yıllardır kullandığı karaca tencerelerivar ve hala ilk günkü gibi yeni. Ona aldanarak karacadan almıştım çoğu şeyimi ama pişman oldum. Ne varsa eskilerde var