Biodiomand granit set aldım bir dünya para verdim bütün kaplama malzemesi çizildi çıktı altı görünüyor ve sadece tahta kaşık kullanıyorum siz düşünün bunyemcere setinden hiç memnun değilim blenderınıda almıştım oda berbat bozuldu bozulacak az kaldı sadece çaycısı ve kahve makinasından çok memnun kaldım