Rabia06_ benim kızımda oldu 2 aylıktı kaşlarında bile vardı saçımı sıfıra vurdum gördüğüme şok oldum o kadar kötüymüş ki kafası zeytinyağı sürdüm elimle tırnağımla hafif hafif kazıdım canını acıtmadan tabi üstten üstten banyo yaptırdım İnan o gün gündüz hiç uyumadığı kadar uyudu o kadar rahatladı ki baya toparladık öyle bebe yağı sürüyordum banyodan sonrada öyle yapa yapa geçti geçenlerde 4 aylık şuan kabuk vardı yana anlamadım valla yine yağladım banyo yaptırdım düzeldi. Zeytinyağı etkili bence 👍🏻