Rabia06_ canım sadece zeytinyağı bir işe yaramıyor kimyasal şampuan da kullanma yazık bebişlerimize azcık zyetinyağına karbonat ekle içme sodası var ya onlardan 1 çay kaşığı gibi mesela karıştır zeytinyağı ile kafasına sür on beş dk sonra falan banyo yaptır Konak tarakları var eczanelerde at kılı fırçası gibi civil yada e bebek de de var onla tara üç dört banyosunda gün aşırı yap Bunu kesin geçiyor tarakla da ağır ağır ters yönde tara