Merveharunasya evet yaptırmamıştim ben oğluma çok.pismann oldum belki aşıyı yaptırmış olsaydım daha hafif atlatirdi bana ders oldu ve kızıma yaptırıyorum evet atlattı oğlum ama gözümün önünde eridi onu o halde yerde surunurken konusmazken görmek beni mahvetmisti geçmiyor değil geçiyor ama ne büyük eziyetle bir lokma yemek yemeyip sürekli kusa ishal yapan gözlerinin altı mosmor olan bir çocuk oldu ben çok korktum bilmiyordm ölecek sandım hergun ağladım sonra bir anda geçti istahlandi kilosunu geri aldı ama serumlar da sıvısız kalmamasi için iyi oldu ve yemek yemese de çok su içiyordu Allah’tan