Bizim rota mi emin değilim acil Dr rota olabilir dedi kusma ile başladı ateş ve ishalle devam edince hemen hastaneye götürdük .serum verildi bir gün daha sürdü.bugun iyi çok şükür hiç yapmadı kusması da bitti ateş te bitti.ama o kadar kötü görünüyordu ki tatili yarıda bırakıp döndük o hali çok korkuttu kakası çok berbattı kusmaktan baygınlık geçirdi.denize gittiğimizin ertesi günü oldu bizde.sadece probiyotik kullandık