2 kere atlattı çocuğum, 3 aylıkken ve 14 aylıkken. Bol emzirme, neredeyse mememi hiç çekmedim desem yeridir. Enterogermina kullandık ve çok faydasını gördük. İshal olduğu için ılık su açıp, lavaboya yatırıyorduk, jakuzi gibi oluyordu, ılık su karnını baya rahatlatıyordu. Ateşi çıkınca da ayağının altına limon sürüyorduk. Sizin bebeğinizde şuan hangi semptomlar var? İlk 3 gün zorlu geçiyor,5. Günden sonra iyileşiyor, tam anlamıyla düzelmesi 10 günü bulabiliyor. İshal günde 10’u (rakamdan emin değilim) geçerse hastaneye yatıyorlar diye biliyorum.