Moonlightttt Ben gece uyumadan kustu. Öğleden sonra hastaneye götürdüm. Biraz da sulu yaptı tuvaletini. İlk gün gaita verdim. Bana dediki negatif çıkmış işte bir serm taktı gönderdi. Eve geldik. Gece olmuştu zaten. Neyse, sabah kalktı kustu. Eve giderken de eve gidince kusabilir midesi temizleniyor bir şeyi yok üşütmüş.
Ertesi gün çok daha kustu, ishal desen çoğaldı. Yeniden acile gittik. Sorun ramazan bayramı olması. Esas gittiğim hastanede çocuk doktoru yok diye başka hastanede nöbetçi çocuk doktoruna götürüyorum.
Doktor baktı, serum verdi. Diyorum ki gaita tekrarlayalım, bakın çok ishal, gürültülü.. kusuyor falan. Bakmadı.
Serum takıldı gene gece döndük eve.. kusma önleyici ilaç verdi geldik. Probiyotik falan söylemedi hiç benimde aklıma gelmedi. O gün ertesi günü evdeyiz, azıcık su içiyor sürekli yatıyor, koşarak tuvalete gidiyor, yediği avuç içi kadar bir şey bir muz, çubuk kraker, çizi.. ne isterse yesin diyorum yeterli yesin. O gün kusma önleyici ilaç içmesine rağmen dedim bugün kusmadı iyi uyusun toplasın sık sık uyudu. Gececi eşim bu arada.. ise gitti babası da. Gece uyurken, uykusunda kusmaya başladı. Ağlıyor hüngür hüngür ateş yükseldi. Banyoya soktum yıkadım ilaç verdim.dabaha kadar ayağımda uyuttum, küçük bir bebeğim daha var bu arada. Ateşine baktım, su verdim. Sabah yine aynı döngü yediğini kusuyor, ishal desen öyle.. uyudu. Uyusun geçecek diyorum hala. Öğleden sonra yeniden serum verildi iki tane hastanedeyiz. Başka doktor var diyorum ki rota olabilir bakın, tahlil isteyin verelim. Kusuyor çocuğum susuz kaldı iyice. Rengi sarardı diyorum.
Kan gazına bakmışlar susuz kalmamış diyor serumla toparlar rota degil diyor bana. İki doktor da böyle aklıma geldikçe sinirleniyorum.
Gece eve dönüyoruz sabah aynı.
Gece geldi serum etkisiyle ateş düşürücü ağrı kesici kusma önleyici veriyorlar ya gece bir kaç saat uyuyor ama mide.bos. serum yerken biraz yiyor gözü açılıyor çocuğun.
İşte bugünden sonra eve geldi uyudu sabah oldu. Azıcık oturuyor uyuyor, ateş düşürücü veriyorum. Yanıyor. Tuvaletim var diyor, ayakta duramıyor tuvalete giderken artık dizleri titriyordu. 3,5 kg verdi. Bu hastalıkta 16 kg kızım 13 kg düştü. Minicik kaldı. Rengi soldu. Ateş yüksek. Onun canının acısına ben ağladım. Her gün gidip damar yolu açtırmak hiç kolay değil. Eşim gececi sabah anca geliyor uyuyor işte. Adam daha yeni uyumuştu kalk dedim Allah aşkına çocuk ateşten gözünü açamıyor, resmen baygın gibi yatıyor. Randevusuz bakmıyor diğer hastanede hemen randevu aldım suyla falan düşürdük ettik randevu gelince aldım gittim. O haline o kadar çok ağladım ki..
Doktor daha tahlil yapmadan yatış verdi. Bu çocuğu nasıl bu halde eve gönderirler dedi, onlar yüzünden çocuk perişan olmuş dedi. Hemen probiyotik verdi kendine gelen ilaçlar var ya doktorların ordan. Bir tanede bize söyledi bunu alın bu bitince kullanacağız diye. Hemen yatış verildi, akrabamız da vardı hemşire.ilgilendi. damar bulamadılar susuz kalmış. Çünkü son gün artık bir yudum su ixse 10 saniye geçmeden kusuyordu.
4 gün yatış verildi 2 gün de tedbir amaçlı iyice toparlayıp çıkaralım dedi Allah razı olsun.
O ilk hastane, gittiğimiz doktorlar yüzünden bu kadar kötü atlattık. İlk müdahale doğru yapılsa perişan olmayacaktı.