Hilalceee sumeyyeylmz atak yeni başlamış ve 32 gün sürecek gözüküyor 🥺 Bu atak meselesi bebek bazı becerileri kazanırken (örneğin agulamak gibi ) huysuz sürekli ağlamalı memede olmak istiyor kısaca 😅
neseozkan Hilalceee bana da bakabilir misiniz lütfennn 30 haziranda doğacaktı 3 haziranda doğdu erkek
Hilalceee Songul_06 doğduğu güne göre hessplıyorum ben 9 gün sonra başlıyor gözüküyor ama unutmayalımki 1 hafta geç veya 1 hafta erken olabilir 💞
Hilalceee SevalHelin Atak 20 gün sonra bitiyor gözüküyor sonra yaklaşık 3.5 hafta rahatsınız gerçi araya diş falan girerse😅🥰💞
2mavis Hilalceee prematurelerde de dogmasi gereken tarihe gore bakiliyor benim oglumda 31 aralik dogumlu doğması gereken 5 mart. Epey erken doğdu kitapta da öyle yazıyor uglygulamadan da ona gore takip ediyorum . Sevgiler :)
Hilalceee 2mavis Bilgi için teşekkürler 🥰🙏Ben prematüre olmayan doğanlara da doğduğu güne bakıyorum çünkü doğduğu andan itibaren adapte olmaya çalışıyorlar☺️🥰🙏🌸
2mavis Hilalceee ama asıl atak gelişim sistemi öyle işlemiyor mesela asıl doğduğu tarihe gore oturmaya emeklemeye vs başlıyor bebekler bunu esas almanız daha doğru olur bence :)
Hilalceee Maviscik Her bebek çok ağlayarak geçirmiyor benimki hep ağladı belki sizinki sadece huysuzluk yapar 💞🙏