afraninannesii Ben ilk oğlumu 21 aylık verdim, emzirmeyi bıraktıktan 10 gün sonra falandı sanırım. Üstelil tam gündü çalıştığım için. İnanılmaz faydasını gördük, hem orada çok sosyalleşti, hem düzeni vs öğrendi, konuşmayı orada söktü, erken başladığı için inatlaşma vs de olmadı. Şuan 3 yaş 2 aylık çok severek devam ediyoruz. Dışardan gelen seslere kulak asmayın çocuk hazır ise bence erken başlatmak en güzeli.