afraninannesii benim kızım 23 aylik. Asla.krese karşı olmamakla birlikte suan daha erken olduğunu düşünüyorum. Ever haklisiniz ev çocuğa hocbirsey katmiyor bizde yetişemiyoruz. Ama ben biraz 30 aylik olmasını bekleyeceğim. Bez, dil gelişimi, çatal kaşık vs kullanımı biraz otursun istiyorum.