Kızımı bu hafta kreşe göndermeyi düşünüyoruz. Yarım gün 7.30 13.00 arasında gidecek. Sabah öğlen yemek var. Bhnlarda sıkıntı yok. Ancak bazı kişiler erken olduğunu vermemem gerektiğini söylüyor. Acaba 22 aylık ya da daha küçük kreşe gidip memnun kalan anneler var mı? Gerçekten çok mu küçük? Çok sosyal artık bir yerde yetemediğimi ve arkadaşı olmasını istiyoruz