Elifyor Merhaba, sadece nacizane fikrimi paylasmak istiyorum. Bebekler ilerleyen yaşlarda alışkanlıklarına ileri düzeyde bağlı oluyorlar. Özellikle 2 yaşa yakın başlıyor ve ilerleyen zamanlarda daha ciddi bir hal alıyor. Kendisini bildi bileli bezli ondan vazgecmesi kolay olmayacak. Ben şöyle öğretmiştim. Aaa annecim benim çok çişim geldiiii hadi birlikte gidelim mi? Şeklinde. Veya eşimle oturup dizi izlerken eşim der aaa aytoş benim çok tuvaletim geldi ben bu tıvalete gidiyim sizde diğer tuvalete gidin yine burda buluşalım olur mu? Şeklinde. Bazende bebeklerinin çişi geliyor aa mina bak aysenin çişi gelmiş tüh hadi altına yapmasın pis olmasın şeklinde. Çiş ve kaka kitapları okuduk. Benim kızım çok kücükken öğrendi ama yine de ilk 10 gün kabua gibiydi. Hemen öğrenecek diye kendinizi şartlamayın. Sakin olun ve ilk 10 günü bebeginize ayırın. Bence pes etmeyin güzel ve temiz günler sizi bekliyor 😇 Allah yardımcınız olsun