NehirinAnnesiii felis benin bebeğimde isilik oldu hemde bayagı kötü doktor travazol krem versi gecene kadar günde 2 defa kullanmama izin verdi sabah birde yatarken n kullanıyorum kızıma çok iyi geldi
iremgrgn felis sudocremin yapısı gözenekleri tıkıyor aslında bana eczacım dermoskin babycare vücut losyonunu önerdi çok memnunum. Her gün duş aldırırken de tavsiyem şampuan vs kullanmayın o da cildi kurutuyormuş. Doktor ve eczacımdan aldığım öneriler bunlardı biz bu şekilde egzamayı ve isiliği yendik 💪🏻
felis iremgrgn Maşallah, çok sevindim. ☺️ Sıcaklar bastırınca ben de her gün duşa sokup sabun kullanıyordum, sanırım hata yapmışım. Sabunsuz banyo yaptırayım o halde ama ne sıklıkta şampuan ve sabun kullanabiliriz acaba? Sadece suyla olur mu? 🤔
Fatma_8080 felis banyo yaptırmadan önce sucak suda biraz tuz erit soğusun o banyodan önce heryerine sür sonra dşunu aldır sonra biraz aloe vera sürebilirsin ben öyle geçirdim
Damlaebrardmr felis la Roche posayın etkili olduğunu duydum bizde de yüzünde var çok az artarsa la Roche alıcam
GSevilay65 felis kantaron yağı suruorum ben banyo sonrası mustela vücut kremi daha sonra kızaran yer var sa kantoran yağı çok iyi gelio pişik olsun isilik olsun hemen gecirio
GSevilay65 Ali-bebek1 aynen bende ıslak mendil kullanmıyorum sadece misfirlikte o kadar suda açılan bez var onu aldım kutu kutu suyla islandiginda kocaman bez oluo onla silip kantaron yağı suruorum miss gibi
Minnakordek felis biz yendik isiligi muslin kumaştan giydiriyoruz çok da ince ceryanda kalır diye korkmadan açıyorum kapı baca günde 1 defa yıkıyorum mustelanin avokadolu bı nemlendiricisi var onu sürüyoruz birde Sebamedin fıs fıslı güneş kremini sürüyorum günlük mutlaka evdeysek bile çünkü mübarek güneş benim evime doğuyor sanki bı boynunda azcik birşey kaldı aaa unuttum en önemlisi de bolca su iciriyorum ben
felis Minnakordek Allah’tan benimki de su içmeyi seviyor. Mustela ürünleri çokça önerildi, araştırıyorum ben de. Teşekkür ederim. 🌸
Alparslan010 felis cnm kızımı Adana’da doğurdum Haziran ayı bi de düşün nem sıcak heder oldu çocuk her yeri ama her yeri bezin bile izi çıkmıştı o kadar yani stilex diye bir krem var onu verdi doktor hemen geçirdi şimdi bile kızarık olsun hemen sürerim dene istersen çok geçmiş olsun
FNur123 felis hakiki gül suyu çok iyi geliyor. Sprey kutusuna koyup sıkıyorum vücuduna . La.ukla da siliyorum iyi oluyor.
1anne_- felis doktorumuz bize bebeği sık sık yıkamamızı önerdi onun dışında bepanthol sensi daily kullanıyorum cildi kurumasın diye mustela bebek yağını kullanıyordum ama onu önermedi. Birde ben pamukla ılık su ile ara ara siliyorum baya azaldı.
felis Eminos Tüm banyolarını sadece su ile mi yaptıracağım? Yoksa haftada 1 şampuan/sabun kullanabilir miyim acaba? 🙄 (Maalesef her gün sabun ile yıkıyordum, bugünden itibaren kullanmayacağım bir müddet). 😶
Adife felis daha önce her sabah zeytinyağı sürüp çabucak geçirmiştim. En son bi gece ateşlendi ve peşine yüzünü isilik sardı. Bu kez müdahale etmedim. Merak ediyorum aslında isilik bebeğin canını acıtır mı veya ne zarar verir.
felis Adife Çok geçmiş olsun. 🌸 Onu ben de merak ediyorum, sanki kaşıntı yaparmış rahatsız edermiş gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. 😕
Zeynepkosesahin felis 3 ay 8 günlük bebeğim var ve şuan tatildeyiz. Doğduğundan beri her gün yıkıyorum tatilde olduğumuz için günde iki kere yıkıyorum. Ve her banyo sonrası mutlaka bebek yağı sürüyorum. Şimdiye kadar çok şükür hiç isilik olmadı. Bebek yağı çok güzel nemlendiriyor ayrıca pişikte olmuyor. Çünkü tenine çişinin ya da kakasının asidini emmesini engelliyor. Deneyin derim 😌
felis Zeynepkosesahin Son 1 haftadır banyo sonrası bebe yağı ile masaj yapma gibi bir rutin oluşturduk ama isilikler çoğaldı. Bebe yağıyla ilgisi var mıdır bilemedim ama ne olur ne olmaz şimdilik bıraktım kullanmayı. 😶
iremnr felis şöyle aslında üzerine sürdüğünüz kremlerin tıkama yapıp daha çok isiliğe sebep olduğunu duymuştum yani bi çok doktor öyle söyledi. Ben Gül suyunda buldum çareyi banyodan sonra isilik olan yerlerine Gül suyu sürüyorum ama sürekli kucağımda ve terliyor geçip geçip yine oluyor. Bide artık kısa kollu ve şort yada tek zıbın giydiriyorum
Mrv_cnl felis Gülsuyu sıkın mükemmel iyi geliyo ve hemen azaltıyor, ben eklemleri yanakları hatta bezinin kızarttınız yerlere de sürüyorum fayda ediyor
Ysalvatore felis ya pudra önerilmiyor bende anlamıyorum ben sürekli kullandım doğuduğundan beri hatta isiliklere pişiklere çok iyi geliyor annelerimiz hep pudrayla büyütmüş bizi bi zararını görmedim yeni moda oldu pudra kullanmamakta
felis Ysalvatore Ben de kullanmaya niyetlenmiştim ama arkasında bir uyarı vardı. Bunun üzerine biraz araştırdım ve Amerikan Pediyatri Akademisi “ciğerlere kaçabileceği” gerekçesiyle kullanımını önermiyormuş. Sanırım kontrollü bir şekilde (belki önce kendi elimizde yayıp sonra bebeğe uygulama şeklinde) kullanılabilir. 🤷🏻♀️
felis birfincantuzruhu Hmm bunu bilmiyordum, doktora danışayım o halde. Uyarınız için teşekkür ederim. 🌼🌼
tazeannecikk2605 Bol duş ve kesinlikle mustela bebek yagi avokadoli olan onu sık sık sürün 1 aylık bebeğimi böyle geçirdim doktor tavsiyesiyle..